Counting My Days
Tom, a young screenwriter, meets Jane on the internet. She doesn't divulge much about her life. When Jane agrees to send him some photos he invents a number of dark, funny and absurd episodes of her life, based on the pictures. Suddenly Jane steps out of the game – she breaks all ties. Months later, when he finds her by accident in an obscure private club in Paris where Jane is a singer, Tom decides to save her.