Colombine
13-year-old Colombine, runs away from home and from a conflictual relationship with her mother to look for a father she has never met. Her quest takes her to travel through time and she finds herself thrown into the middle of a gigantic live-show, the Fête des Vignerons... Dazzled by surreal surroundings and stuck in a strange adult world, she can only rely on her wits and her heart to find her way.