Clonazioni Inc.
Jim's life isn't offering much to him. Work's routine and the relationship with his wife is about to end. One day a friend shows him the solution to all his troubles: to clone himself. Jim will be free to take his long time dreamed vacation, leaving the clone behind to live his everyday life.