Classe !
Every day, thousands of children cross the doors of an elementary school, then escape our gaze for a year. Behind the doors are the men and women with whom the children spend hours and hours, like Christine, Lucien, Vitalie and Alexandra. The film delves into the daily lives of these passionate personalities, to whom we entrust a huge part of our children's lives.