Clando Bi
Yadou is a clandestine cab driver. Diégui is a schoolgirl. Today, she is late for class. She negociates a fee for a ride and hops on Yadou's taxi. It might have been the wrong choice: The wild cab is as slow as molasses. Rolling through the city, Yadou and Diegui bond while facing the urban transformation of Dakar.