Clandestins
They leave Kabul, Teheran or Baghdad for “paradise in the west”. They abandon their country, their home and their family in the hope of a better life. However, the price for such a surreptitious journey is often enormous. The emigrants pay with their dignity, their money and sometimes with their life.