Chutzpah. Qualcosa sul pudore
In the midst of an existential crisis triggered by the separation from my husband, I began to film everything: myself, my relationships, my parents, my children, my psychotherapy sessions. In an attempt to make sense of my emotional and professional life, I combine the fragments of my private life into a narrative that is sometimes shameless. But where do the boundaries of the private lie? In the family or in a film?