Chronique d'un territoire
At the beginning, a love story between a man and a woman. The Chronicle of a Territory, but not just the history of the Lozère. A choir sings about the end of one language and the beginning of new languages. A journey between the Styx and the Tarn. A celebration of life and death. Echos of the past, images of today.