Chromosome CH
“Chromosome CH” relates the everyday madness of being Swiss: the ancestral fears, the obsession with reducing risks as close as possible to zero, and the absolute confidence in the power of technology to achieve this. In Switzerland everything has to be preplanned, even the unknown. From Geneva to St. Gall, this “ethnological excursion” takes a dive deep into the collective unconscious.