Chroma
Claire is an outgoing young woman who hides a deep melancholy. She moves into a new apartment and deceives her loneliness by observing her neighbours. Her attention is captured by Alain, a man with strange phobias who tries hard to avoid any emotional relationship. A singular love story between these two lonely and wounded souls is born, but will it be enough to save them from themselves?