Chloë – la faute à pas de chance
Chloë is a young and engaged French woman currently in London. She finds herself happily distracted after meeting a stranger who whisks her away to a different and perhaps longed-for lifestyle. Back in her daily life she struggles with the relationship and her fiancé. At the core of this romanticism lie unfortunate timing and the temptation to be unfaithful.