Chez Maude
Paul pays a surprise visit to his friend Maude, who lives in Switzerland. But she has also had the idea of visiting him in Paris, where he lives. Thus, Paul meets Anna, a friend of Maude's who is looking after her flat, and with whom he must spend the night.