Chesterfield
"Chesterfield" reflects the outstanding virtuosity of two actresses who are very close to their roles. They are superb, witty and dreadful. They are as good as Bette Davis and Therese Giese. As good as Laurel and Hardy. As good as Stephanie Glaser and Teherese Bischsel. They are in a hospital room - dealing with life and death.