Chen Chen
Chen Chen’s life is dedicated to beauty and money. With his glamorous lifestyle he stands for a new generation: successful young people who managed to settle in the city, working hard in their creative studios during the day and celebrating their extravagant lives in bars at night. But although he drives a Porsche, Chen Chen lives in a small flat with his brother.