Chasing the Sun
When blackouts sweep Europe, a filmmaker sets off on a global quest to investigate a radical solution: a solar farm in space beaming energy back to Earth. Blending factual and sci-fi, the film explores the technology, ambition, and geopolitics behind humanity’s next great leap.