Champions von Morgen
Ever since they were 5-year-old tots they have wanted only one thing. Football is their life, their passion. To become a football star – that’s their dream! Davide Mariani, Dominik Trost and Raoul Mutter are junior football player trainees. One day football should become their profession. For this they are prepared to give everything, even if they are driven beyond the limits of their own capacity. Davide, Dominik, and Raoul, born in 1991, are already confronted with the brutal reality of the business of football: injuries, setbacks, substitute’s bench. Only a few ever make it to the top.