Catch the Topper
Berta, an introvert, is afraid of physical contact. Her only companions are little biomechanical monsters. When she meets Matte, Berta's world changes dramatically. Her shyness disappears and a new friendship is created when she discovers that they share the same interest: biomechanical monsters.