Catarina
Ruined and abandoned by his wife, Francis is ready to try anything to win her back. With the help of his friend Simon, he decides to kidnap Catarina, the wife of the man who scammed him, in order to blackmail him and recover his savings. The two losers somehow manage to kidnap and to hold the alleged Catarina prisoner. At least that's what they think.