Cartographie 11 – En onze
Cartographies is a project of eleven interventions in urban dance developed by the Contemporary Dance Company Philippe Saire, filmed by nine directors. This film takes place on green grass, on a stairway of stone. The subject is the duality of masculinity. Three male dancers learn how to use strength without strength, how to be gracious without fear of being precious.