Carré blanc
A world that looks like ours. However with one difference: society feeds on its weak. Those who cannot afford a living, those whose cannot stand competition, are killed and turned into meat. They are the “Carré blanc”. A teenager, Philippe is brought to an orphanage after his mother was turned into a Carré blanc. There he meets Marie, who will save his life. Twenty-five years later, Philippe and Marie are still together. He is a cold and cynical executive. She is struggling to survive after several miscarriages. She will force him to save their relationship, and both will embrace in rebellion.