Carmencita
The hundred-year old Tango legend from Buenos Aires. The first of few women to popularise the tango. She was a partner of the great Cachafaz and a contemporary of Carlos Gardel, she was his equivalent in dancing.
The Argentinean, Luis Stazo is one of the most famous bandoneon players of our time. He is the former leader of the world-famous Sextetto Major. He plays for her his composition, “Carmencíta”.