Camille, Marc, Michel & Moi
On May 9th 2022, Michel, my mother's husband, died of pancreatic cancer. Unbeknownst to me, his death became the catalyst for my mid-life crisis in that it reopened wounds related to my father's abandonment (Marc) and my grandfather's suicide (Camille).