Cadence
Jeanne is a waitress in a cafe, she knows the neighbourhood well, the people who live there and she feels at home. Nevertheless, Jeanne dreams of daring to venture out of her bubble, to let herself be surprised. One day, she ends up baking a cake with Raphaëlle. Through a few drinks and dancing, they will give their life a new direction.