Cadavre Exquis
Is love free? Sara and Olaf can no longer avoid the question. Confined to a motel room after one of their shows, the two musicians awkwardly attempt to save their tumultuous relationship, transporting us for one night only into a romantic and dramatic universe of the 80’s.