C Pas Fini
The occupation of a hill in Vaud has been evicted. Five activists make their memories come alive. How does it feel to be confronted with the police’s arbitrariness in the name of capital and the State? How can resistance be sustained? Layer by layer, the excavators remove the rock, but the memories remain.