Busenfreundinnen
Gabriele Schärer light-heartedly directs the meeting of two friends in an indoor swimming pool. Not having seen each other for a long time, they have many things to talk about. Eva, 40, is excited and talks incessantly. Anna, 50, would love to talk. Unlike her friend, she finds it incredibly difficult. Seldom are such taboo subjects approached so directly and at the same time with such subtlety – an extremely touching short film.