Bunkers
A sensorial and first-person immersion into the suffocating experience of an underground shelter where asylum seekers are stowed upon their arrival in Geneva. It invites the viewer to live the anguish of a Sudanese journalist who recalls his underground life experience. The film is based on images taken by refugees with mobile phones.