Bulle
Bulle, a small town in the Swiss Alpine, is undergoing an industrial transformation. The protective and agreeable bubble of this picture-postcard landscape is home to the Aubert family, whose pleasant domestic life changes drastically as they are brutally confronted with Alice’s illness at the age of 35. It is a shock wave that burst the bubble in which each of them has settled.