Bruder Jakob
«What one seeks in the other is a reflection of oneself.» Two people meet, but only in their thoughts: Sarah is thinking about a childhood friend called Jakob, who was unluckily in love with her. And now she's wondering about his feelings at that time. But on the other hand Sarah uses this reminiscence only as a distraction in order to forget the problems she faces in her present relationship...