Brucio nel vento
Tobias, who fled to Italian-speaking Switzerland from his home in Eastern Europe, works in a watchmaking factory and impatiently awaits the arrival of Line, a woman created by his imagination. Then one day Line arrives, materialised from his past life. A predestined “mad love affair” that is perhaps impossible. But Tobias has no intention of giving up...