Bowling chez Denise
Denise, who owns the bowling alley Chez Denise, welcomes her employees to a big party to celebrate the venue’s fortieth anniversary. Gifts are exchanged, cards are read out, there are bowling matches and canapés…But when her staff learn of her secret drama, the party takes another turn.