Boulevard France Afrique
On a moped tour of the streets of Ouagadougou we listen as Michel K tells us about the locations and monuments of his home town and the days of the revolution. A dialogue is created between his observations and points of view recorded in Switzerland with regard to the satirical comedy of Dominique Ziegler N’Dongo which was due to be staged in Burkina.