Born in Battle
Oneka, a 12-year-old former child soldier escapes into his own fantasy, a world far away from his nightmarish present. The life he seeks fades the tighter he grasps at it. Fantasy twists back to reality. In front of his family, he has to make a choice: life or death, and the path that decision will take him.