Body Odyssey
Mona is a senior bodybuilder who is training for a world championship, her existence is a spasmodic quest for perfection and beauty. Her life is steadily followed by her coach who monitors her single daily actions like a demiurge and an artist: her sleep, her nutrition, her training sessions, her doping dosage, her psychology and even her sexual life. This routine gets interrupted when a young guy appears: a single brief sexual encounter over-balances her discipline and her will. Her body, like an inner voice, will start evolving into a separate entity with a different personality.