Bloom
Ornans, on a day of heatwave, drought, and fire. To survive, you have no other choice but to take refuge in the nearby forest. You notice that the trees, like you, suffer from the heat. As you approach an oak tree, the ground becomes transparent, revealing kilometers of roots searching for water in the depths of the earth. Luminous flows circulate and swirl around you, vibrations are felt – all of these are signs that transport you into its world and invite you to communicate with it.