Blend
The Master of Wine examination is the most challenging in the wine world. Most candidates take almost ten years to complete the course. A real marathon that requires iron will, perseverance and many sacrifices. This year, four swiss women in their thirties are in the race to win their place in the world's most exclusive wine club!