Birthday
The story of four “old friends” – Bibiana, Tamara, Harald and Claudio – who many years earlier agreed to get together again at their 30th birthdays. Old feelings and anxieties immediately bubble to the surface, secrets are discovered, and ultimately the spirit of friendship is renewed: four different points of the compass reach a kind of equilibrium in the same constellation. Believing that they are about to leap over all the hurdles and enjoy a new period of life together, they provoke a storm that is destined to change them all.