Big Sur
Two American actors, two Swiss filmmakers, a sound engineer and a white van travelled up the coast from LA to Big Sur with a skeletal screenplay for a one week adventure. Shot chronologically and based on improvisation, here is a genuine cinematic experience with landscapes spanning Southern California to the mystical cliffs of Big Sur.