Bićemo najbolji
Kosovo 1998: When Dunja, a young Serbian woman, finds out that she’s pregnant she decides to run away to her aunt in Switzerland. Amir, her secret Albanian boyfriend, promises to follow as soon as possible. In Switzerland and heavily pregnant she is suddenly unable to reach him anymore. Without knowing what has happened to him, her contractions start.