Beutset
When a parasite contaminates all the drinking water of Dakar, pills are created to neutralize it. Alioune is a young man who can no longer afford his pills and is exposed to the symptoms of the parasite: Madness and dementia. As the days go by, he realises that he had never been so lucid, and thus begins his journey of political and spiritual awakening.