Bételgeuse
Marlo is cook and a wannabe filmmaker who is trying to set all things ephemeral on to hard disks. Eloïse is an actress who goes to endless auditions while she's still young enough. Finally, Liam is a musician who is obsessed with jazz and locks himself up in a world of music and joints. The film explores these three diverse existences that are trying to find their place in a changing world, under the undisturbed glow of the remnants of the Betelgeuse supernova.