Besko – Ein Langzeitportrait
The long-term documentary tells the extraordinary story of Besko, a Swiss rapper. Despite having grown up in Zurich since the age of one, he is deported to Kosovo. In Prishtina, with great effort, Besko tries to build a new life, but three years later he unexpectedly returns to his real home - Switzerland.