Belhorizon
Carl and his friends decide to buy a luxury hotel. While scouting out “Belhorizon”, Carl discovers that the hotel is actually a humble boarding house run by a couple of Spanish immigrants. This absurd place annoys Carl at first, but he finally lets go when he considers the decline of his father’s fortune. He catches the glance of couple’s girl, Esmé, and gets close to her… Then Simon, Anabelle, Henri, Isabelle and Lucy show up. They’re his friends. They’re his peers. They’re young rich people on holiday out to make trouble. Within one day and one night, just enough time to imagine a possible future between Carl and Esmé, social classes rub against each other and ignite sparks in this allusion to “The Discreet Charm of the Bourgeoisie”.