Belén Story
A short documentary about a Spanish grandmother who bends the tradition of nativity scenes to an extreme. Her indescribable creation even includes a theme park. The four days of construction are laborious and hilarious. It is also a moment of recollection, where joyful childhood memories resurface and old wounds hurt again.