Bei Wind und Wetter
Wally’s childhood is increasingly turned upside down by her mother's alcohol addiction. She experiences the excesses and consequences of addiction first hand. Desperately, the eight-year-old tries to keep up normality in her own life and the life of her family by any means. A roller coaster ride between helplessness, excessive demands and desperation begins. It’s a daily struggle for survival.