Bay of Plenty
The journey of discovery of a fictional, virtual island world. The audience encounters creatures who transcend categories such as male/ female, artificial/natural, animal/human and who are constantly changing the form of their bodies. Together, they explore possibilities of overcoming their physical boundaries and learn how to create new (life) conditions.