Bauern zum Trotz
One of them saw no future for his farm; the other began to raise American buffalos; and the third still had no wife. That was in the mid-1990s. At that time, filmmaker Christian Iseli from Bern made the successful documentary “Der Stand der Bauern”. More than ten years later he visited the farmers again. His new film illustrates how the farmers and their wives have adapted to the increasing number of difficulties concerning agriculture and how they have also personally changed.