Bastardo
A man receives an ultimatum over an unpaid debt and turns to his closest friend for help. A woman hears the cry for help from her 15-year-old pregnant niece. Two teenagers fall in love at first sight, whilst a young man frequently hitchhikes to prison to visit his father. These almost minimalist stories come together to form a mosaic of modern-day Ticino.