Bashkimi United
In his barbershop, Bashkim tinkers with hair and hearts. He shares his philosophy of life with his customers, whom he treats like guests and reveals his next project: shooting a film. As director and protagonist he is transfigured from being a marginal figure to having the key role in an aesthetic exploration of the big concepts in life.