Balazher. Korrekturen der Wirklichkeit
Social systems come and go, but people remain. Since Soviet times an old Ukrainian bus runs along the outermost EU border. At this geo-political junction this bus appears as fragile as the past itself. Will the bus come? Or not? Passengers wait patiently at the bus stop: and they dream that the bus will take them – perhaps to a better future.